Az NVIDIA nem nyújt támogatást a Reflex technológiához más vállalatok képgeneráló rendszereivel.

Ezzel a GeForce RTX 30 sorozatú vagy régebbi VGA-val rendelkező ügyfeleknek választaniuk kell, hogy mi a fontosabb számukra.
Az NVIDIA a Reflex 2 és a DLSS 4 bevezetésével hivatalosan is szigorítja az alacsony késleltetést lehetővé tevő Reflex technológia felhasználási lehetőségeit, így a fejlesztők a jövőben csak akkor engedélyezhetik ezt az eljárást, ha mellette biztosan a DLSS 4 képgeneráló modulja működik.
Ez azt jelenti, hogy bármilyen más képgeneráló technológia aktiválása automatikusan a Reflex funkció letiltásával jár, ami különösen kellemetlen helyzetet teremt a GeForce RTX 30-as sorozatú vagy annál régebbi GeForce grafikus kártyával rendelkező felhasználók számára. Ráadásul ez a korlátozás nem alapul konkrét technológiai akadályokon; a Reflex alacsony késleltetést biztosító módja független az adott játék képgeneráló megoldásától. Például az AMD által kifejlesztett FidelityFX Super Resolution önálló modulja is képes lenne zökkenőmentesen működni a Reflex-szel, ahogyan azt korábban már láthattuk. Az újabb játékok esetében azonban a fejlesztők ezt a funkciót letiltották, ami kezdetben úgy tűnt, hogy egyéni választás eredménye, de a legfrissebb információk szerint az NVIDIA kérése alapján történik.
Itt persze felhozható mentsvárként, hogy az AMD eleve szállít a FidelityFX Super Resolution technika képgenerálójával egy késleltetést csökkentő modult, de ez csak akkor működik igazán, ha Radeon grafikus vezérlő van a rendszerben, tehát az Intel és az NVIDIA dizájnjain nagyon rossz a hatékonysága, így teljesen lényegtelen, hogy része a szóban forgó eljárásnak. Emiatt is volt hasznos, hogy a régebbi címekben a Reflex aktiválása még nem volt tiltva az alternatív képgeneráló mellett.
A régebbi GeForce kártyák tulajdonosai számára az egyetlen megoldás a Reflex külső eszközökkel történő aktiválása maradt, amelyet harmadik féltől származó tuningprogramok segítségével érhetnek el. Azonban ez a megközelítés gyakran nem nyújtja ugyanazokat az előnyöket, mintha az NVIDIA rendszer közvetlenül az adott játék keretein belül működne, így a játékélmény nem válik olyan zökkenőmentessé, mint ahogyan azt a fejlesztők szánták.
A rendelkezésre álló információk alapján a fejlesztők akár úgy is dönthetnek, hogy lehetővé teszik a Reflex használatát az AMD által kifejlesztett FidelityFX Super Resolution önálló képgeneráló moduljával. Fontos azonban megjegyezni, hogy az NVIDIA nem fog foglalkozni az esetlegesen felmerülő problémákkal, és nem is tervez javításokat, mivel a Reflex ilyen jellegű alkalmazása nem tartozik a terméktámogatásuk hatálya alá.