Természetesen! Íme egy egyedi megfogalmazás: "Ne köteleződjünk a digitális átállás mellett! - Alfahir.hu"


A Jobbik célja, hogy a digitalizáció korában minden magyar számára biztosítsa a szabad választás lehetőségét, lehetővé téve, hogy személyesen is intézhesse ügyeit.

Z. Kárpát Dániel sajtótájékoztatóján kifejtette, hogy sokan úgy érzik, a digitális világ egyfajta kényszerzubbonyt jelent számukra a mindennapi életükben. A Jobbik alelnöke hangsúlyozta, hogy a chatbotok, QR kódok és különböző applikációk tengerében nehézkesen tudjuk intézni azokat az ügyeket, amelyekhez korábban mindig elérhető volt a személyes ügyfélszolgálat. Kiemelte, hogy a Jobbik elkötelezett amellett, hogy a jövőben is fenntartja ezt a hagyományos ügyintézési formát.

Az ügyfélkapu megszüntetésével kapcsolatos hírek az utóbbi időben feszültséget keltettek a közvéleményben. E helyzet kapcsán szeretném hangsúlyozni, hogy a legcélszerűbb megoldás az lenne, ha továbbra is rendelkezésre állnának a meglévő ügyintézési lehetőségek. Ez a gyakorlat addig indokolt, amíg a társadalom igényei nem változnak meg drámaian. Fontos, hogy a digitális és a személyes ügyintézés párhuzamosan működjön, lehetőséget adva a választásra. Ha a jövőben a magyar társadalom úgy érzi, hogy a személyes ügyintézésre már nincs szüksége, akkor érdemes lenne azt fokozatosan leépíteni.

- szögezte le a politikus.

A fejlődés melletti állásfoglalás nem jelent problémát, de fontos, hogy ez a fejlődés önkéntes alapon, egy gyorsító pályaként valósuljon meg. Sokan ugyanis nem kívánják vagy nem tudják összekapcsolni életüket az okostelefonjaikkal, és nem szeretnék hátrányos helyzetbe kerülni csak azért, mert nem applikációkon keresztül vagy QR kódokkal intézik ügyeiket. Z. Kárpát Dániel hangsúlyozta, hogy összességében a chatbotok és applikációk jelenléte nem lenne problémás, ha a fogyasztók biztonsága és az adatvédelem megfelelően kezelve lenne. Jelenleg azonban úgy tűnik, hogy ez a technológiai fejlődés kényszerként nehezedik a magyar társadalomra.

Emlékeztetett, hogy létezik egy skandináv állam, ahol azon fáradoznak, hogy kidolgozzanak offline alternatívákat a tömeges rendszerleállások esetére. Céljuk, hogy megőrizzék a folyamatok működőképességét abban az esetben, ha a globális hálózatok valamilyen okból kifolyólag recsegni és ropogni kezdenek. Fontos hangsúlyozni, hogy mi politikai szereplők vagyunk.

Nem lehet a polgárokra kényszeríteni egy olyan folyamatot, amelynek több mint fele elégedetlen, és amely irritálja a magyar lakosság jelentős részét. Összességében tehát szabad választást kívánunk a digitalizáció korában, biztosítva minden magyar számára a személyes ügyintézés lehetőségét!

Related posts