Kreatív Online – Az ALTEO új arculata Kandinsky művészetéből merít inspirációt.

Arculatot és szlogent váltott az energiacég, az új logó a zéró kibocsátásra utal.
Az új arculat és szlogen a cég szakmai teljesítményeit és a Budapesti Értéktőzsdén elért eredményeit tükrözi, ezzel egy új fejezetet indítva a társaság történetében.
A vizuális megújulás üzenete azt hirdeti, hogy az ALTEO a fenntartható energiatermelés és a körforgásos gazdaság élvonalbeli alakítója, egyúttal innovatív megoldásokat biztosít a zöld átállás megvalósításához.
Az új logó szíve-lelke az ALTEO nevében található "O" betű 45 fokos metszése, amely nem csupán egy stilizált forma, hanem a zéró karakter szimbolikáját is magában hordozza. Ez a tervezési koncepció tökéletesen kifejezi a körforgásos gazdaság eszméjét és a zéró kibocsátás jövőbeni célkitűzését, ezzel hangsúlyozva a fenntarthatóság iránti elkötelezettségünket.
A jel a technológiai innováció és a fenntarthatóság harmonikus összefonódását szimbolizálja, világosan tükrözve az ALTEO elkötelezett küldetését a jövő iránt. Az új szlogen, "Powering Tomorrow / A holnap energiája", még inkább hangsúlyozza a vállalat alapelveit és ambiciózus vízióját a fenntartható fejlődés terén.
Az új arculatunk mögött rejlő szimbolika messze túlmutat csupán a külső megjelenésen. Kandinsky "Several Circles" című műve szolgált inspirációként a színvilágunk megalkotásához, amely a harmónia, a dinamika és az egyensúly eszményét idézi meg.
"Új arculatunkkal a vizuális identitásunk szorosabb összhangba kerül azzal a piaci pozícióval és értékrenddel, amelyet az elmúlt évek során kialakítottunk. Megjelenésünk célja, hogy hangsúlyozza: partnereink számára mindig megbízható és hatékony eszközöket biztosítunk a zöld átállás megvalósításához vezető úton" - mondta el Csaba Lajos, a vállalat kommunikációs vezetője.
Az új vizuális elemek 2025. augusztus 25-től kezdve formálják az ALTEO arculatát, míg a kapcsolódó kommunikációs kampány szeptember 1-jén indult el, kifejezetten a vállalat partnerei és munkatársai számára. Az innovatív arculat minden szinten megjelenik a napi működés és kommunikáció során; a digitális platformoktól kezdve az ügyfélkapcsolatokon át egészen a vállalat új székházának belső tereinek dizájnjáig.