Ismételten problémák merültek fel az OTP szolgáltatásainál: a netbank rendszer és a kártyás tranzakciók leálltak - Pénzcentrum.


Az OTP Bank digitális szolgáltatásai ismét problémákkal küzdenek, alig egy nappal az április 9-i meghibásodás után. A felhasználók - ahogy akkor, úgy most is - arról számolnak be, hogy nem tudják használni az okostelefonos alkalmazást: az applikáció elindul, megjelenik a bank logója, de ezután nem tölt be a belépési képernyő, így nem elérhetők az online banki funkciók.

Jelenleg nemcsak az OTP mobilalkalmazása, hanem az internetbanki szolgáltatás is elérhetetlen. A szerkesztőségünk tapasztalatai alapján a probléma széleskörű, és a Downdetector platformon is jelentős növekedést mutat a bejelentett hibák száma, ami megerősíti, hogy országos szintű kiesésről van szó. A helyzet hasonló ahhoz, ami tegnap történt, amikor az OTP szintén rendszerhibák miatt nem tudta biztosítani digitális szolgáltatásait.

A fennakadásokat nem csupán az online banki szolgáltatások érintik, hanem a bankkártyás tranzakciók lebonyolítására használt POS-terminálokat is. Számos helyről érkeztek hírek arról, hogy ezek az eszközök működésképtelenné váltak, ezzel megnehezítve a vásárlások lebonyolítását. Április 9-én az OTP viszonylag gyorsan megoldotta a problémát, de a jelenlegi helyzetre vonatkozóan eddig nem kaptunk hivatalos tájékoztatást arról, hogy mikor várható a teljes helyreállítás.

Related posts