Emberpróbáló feladat volt: így emelték ki a kamionból az ország első Tesla Cyberbeastjét.


Pesák Ádám házasságot kötött: "Valóban minden úgy alakult, ahogy azt elképzeltük."

Gergely, az autó büszke tulajdonosa, enyhe izgalommal az arcán várta, hogy a hatalmas kamion odaguruljon a rámpához, és végre kinyíljanak a raktér ajtajai. Tudta, hogy a Cyberbeast ott rejtőzik a fém falak mögött, de az autó hosszú utat tett meg az Egyesült Államoktól Törökbálintig. A várakozás nem is annyira a jármű megérkezéséről szólt, hanem inkább arról, hogy milyen módon emelik majd ki a csodát a kamion mélyéből.

A cég vezetője, aki az ásványvíz forgalmazásának szakértője, már jóval korábban, a Cyberbeast megjelenése előtt elkötelezte magát a termék iránt. Ezért is volt örömteli számára, hogy az elsők között rendelhette meg a legújabb innovációt, így hónapokkal ezelőtt biztosította a helyét a versenytársak előtt.

- Ha csak a hagyományos Cybertruckot választottam volna, már régóta élvezhetném, de így sajnos türelmesnek kellett lennem - osztotta meg tapasztalatait az üzletember. - A Foundation kiadásból, mint amilyen ez is, csupán 20 ezer példány készült.

A kamion lassan betolatott a kijelölt helyére, és az ajtók halkan kinyíltak. A konténeres félpótkocsiban ott várakozott a Tesla, mindössze 20 centi távolságra a fal és az autó között. Senki sem tudta elképzelni, hogyan fért be az autó a kamionba, és pláne nem azt, hogy miként fogják onnan kiemelni. A kocsi kerekei elé és mögé deszkákat helyeztek el, hogy megakadályozzák a mozgását, míg az elejét láncokkal rögzítették a konténer falához. A helyzetet tovább bonyolította, hogy az applikáció nem működött; az amerikai szabványú modem cserére szorult, hogy az autó kapcsolódni tudjon a tulajdonos telefonjához, amivel távolról irányíthatta volna a funkciókat. Végül szükség volt egy bátor önkéntesre, aki elég vékony ahhoz, hogy az autó tetejére mászva kinyissa a vezetőoldali ajtót. Miközben az ablakok lehúzásával bajlódott, előkerült egy seprűnyél, amivel ügyesen célzott, és sikerült teljesen lehúzni az ablakot. Ekkor következett a legizgalmasabb rész: az önkéntes be tudott mászni a kocsiba, amelyet végre sikerült bekapcsolni. Óvatosan, minden egyes mozdulatot megfontolva, ki tudta tolatni a Teslát a pótkocsiból, és ezzel megkezdődött az autó kiszabadítása a váratlan szorult helyzetből.

A tulajdonos még nem tudja, hogy forgalomba helyezi-e az autót, vagy kizárólag promóciós célokra használja majd. Miután kifizette a középkategóriás autó árának megfelelő vámot, a Cyberbeast ideglenes rendszámot kap, egyelőre ezzel tudja majd használni Gergely.

A Tesla Cyberbeast a Cybertruck család királyának számít, és 2023 végén debütált hivatalosan. Ez az ultraerős modell a Cybertruck három változata közül a legimpozánsabb, és már a neve is (Cyber + Beast) sejteti, hogy egy igazi "fenevadra" számíthatunk. A Cyberbeast nemcsak a teljesítményével, hanem a merész dizájnjával és futurisztikus technológiáival is lenyűgöz, igazi úttörő a jövő autóiparában.

Az autó kezdőára az Egyesült Államokban 99 990 dollár, ami körülbelül 36 millió forintnak felel meg.

Related posts