Az Audi új fejezetet nyit az autózás világában, bemutatva legújabb elektromos sportautóját, amely nemcsak teljesítményével, hanem innovatív technológiáival is lenyűgöz. Az új modell a hagyományos sportautók jellemzőit ötvözi a fenntarthatósággal, így a jö


Drámai őszinteséggel beszélt az Audi vezérigazgatója a márka nehézségeiről: a lemaradás nyilvánvaló, de megvan a terv a fordulatra. A megújulás egy új, teljesen elektromos sportautóval kezdődik - amit belső körökben csak "TT Moment 2.0"-ként emlegetnek.

Gernot Döllner szerint az Audi túl régóta szenved szoftveres gondokkal, nincs igazán új modelljük, és az autonóm vezetésben is hátrányban vannak. Akár 7500 munkahelyet is leépíthetnek 2029-ig, viszont teljes szervezeti megújulás kezdődött: kevesebb menedzseri szint, radikális döntéshozatal, új fókusz a termékfejlesztésen.

A váltás titkos kulcsa egy forradalmian új, érzelmekkel teli sportautó, amelynek bemutatójára idén szeptemberben kerül sor. Képzelj el egy modellt, amely nem TT, nem R8 – hanem valami, ami a kettő közé helyezkedik, és teljesen elektromos hajtással bír. Ez az autó nem csupán egy jármű, hanem egy élmény, amely várhatóan két éven belül elérhető lesz a piacon.

Az Audi módosította eladási terveit, és a korábban kitűzött hárommilliós célról már nem kívánja folytatni az utat. A jelenlegi 1,7 milliós értékesítési számokat 2 millióra szeretnék feltornázni, azonban a fókusz leginkább a járművenkénti nyereség maximálására helyeződik.

Bár az új modell elektromos lesz, az Audi 2035-ig nem engedi el a belső égésű motorokat. A vezér szerint a F1-es projekt 2030-ra akár világbajnoki harcba is sodorhatja a márkát, miközben Kínában és az USA-ban is új lendületet keresnek - írja a CarBuzz.

Related posts