Az egyik ALDI bolt bevezette a belépődíjat, ami hatalmas felháborodást keltett a vásárlók körében. A vásárlók elégedetlensége egyre inkább nő, és sokan kifejezik véleményüket a változásról.


Néhány ALDI üzletben már a belépésért is díjat kell fizetned.

Az ALDI, a közkedvelt diszkontlánc, nemrégiben egy új, vitatott intézkedést vezetett be, amely sok vásárlónál keltett felháborodást. Egyes üzleteiben mostantól belépési díjat kell fizetni, ami meglepte a vásárlókat. Bár a vállalat ígérete szerint az összeg visszatérítésre kerülne, a gyakorlatban a rendszer működése nem mindig zökkenőmentes.

A német ALDI üzleteiben bevezetett új rendszer szerint a vásárlóknak körülbelül 5 ezer forintos belépési díjat kell fizetniük, ha be kívánnak lépni az áruház területére – értesült a TN.NOVA. Az áruház képviselői hangsúlyozzák, hogy a belépési díjat vagy a vásárlás végösszegéből levonják, vagy ha a vásárlás elmarad, akkor az összeg visszautalásra kerül az érintett bankszámlájára. "Ez az összeg csupán zárolásra kerül, tehát nem veszítik el a vásárlók" – tette hozzá az áruház.

Az új intézkedés viszont nem váltotta ki a vásárlók egyöntetű lelkesedését: sokan attól félnek, hogy a visszatérítések megérkezése hosszú időt vehet igénybe. Ezt az ALDI is megerősítette, jelezve, hogy a visszautalás ideje "a banktól függően akár több napot is eltarthat". Ráadásul többen arról számoltak be, hogy a belépődíjat több alkalommal is levonták tőlük.

Az áruházlánc a lopások visszaszorítását hangsúlyozza az új rendszer bevezetésével kapcsolatban. Az innovatív ALDI-üzletekben mesterséges intelligencia alapú technológia segíti a működést: a vásárlók csupán a kosarukba helyezik a termékeket, miközben a beépített kamerák folyamatosan figyelemmel kísérik a vásárlási folyamatot.

Related posts