Az év harmadik legnépszerűbb műsorává nőtte ki magát az augusztus 20-ai tűzijáték, amely lenyűgöző látványával sokak szívét elrabolta.

A közmédia idei legnépszerűbb műsorává vált az augusztus 20-i tűzijáték közvetítése, a Nielsen Közönségmérés legfrissebb adatai szerint - értesülünk a hirado.hu-tól.
Az élő közvetítést átlagosan 861 ezer néző figyelte, ami lenyűgöző, több mint 24 százalékos közönségarányt jelent. Összességében 1 millió 252 ezren, vagyis a magyar lakosság körülbelül 15 százaléka kapcsolódott be legalább egy percre a műsorba. Ennek eredményeként a közvetítés a teljes piacon az év legnézettebb adásainak rangsorában a harmadik helyet birtokolja. Az online platformokon több mint 25 ezren követték figyelemmel, és összesen 32 ezernél több megtekintést generált.
Az amúgy is nagy érdeklődésnek örvendő állami ünnepségsorozat idén kivételesen nagy port kavart, miután sokan felkapták a fejüket a tűzijáték alatti narrációban elhangzottakra és azok aktuálpolitikai áthallásaira. Az Orseolo Péterről, vagy áruló Péterről szóló történet Tisza Pártra és Magyar Péterre vonatkozó utalásai kapcsán a Blikk az ünnepségen elhangzott szöveg szerzőjét is felkereste, hogy konkrét választ kapjanak a kérdésre, kire utaltak valójában. A műsort azonban nem csak az aktuálpolitikai üzenet miatt érte kritika: Polgár Tünde például rámutatott, úgy gondolja, a tűzijátékra költött pénznek jobb helye is lett volna.